Nieuws
Er gebeurt veel bij SchmidtComunicatie en daar houden we je graag van op de hoogte.
Meer dan een onderneming
Schmidt Communicatie steunt kinderen in armoede: Zo kun jij dat ook doen. Zeven jaar geleden begon ik als zelfstandig ondernemer. Nadat onze dochter werd geboren, besloot ik een eigen bedrijf te starten: Schmidt Communicatie. Het bedrijf groeide en daarmee ook de behoefte om iets ...
Schmidt Communicatie haalt marketing-succesformule StoryBrand naar Nederland
Daan Schmidt, mede-eigenaar van Schmidt Communicatie, mag zich de eerste StoryBrand Certified Guide van Nederland noemen. Het door Donald Miller opgerichte StoryBrand is een marketinginstrument dat bedrijven een framework biedt om hun boodschap te verduidelijken. Schmidt Communicatie zet StoryBrand in om klanten te ...
5 verkoopproblemen die je oplost met automation
Als je een MKB-bedrijf hebt dan ziet je verkoopproces er wellicht als volgt uit: Leads komen binnen in je bedrijf en sommigen daarvan worden klant. Logisch, anders zou je geen bedrijf hebben ;-). Maar de kans is groot dat er ook leads verloren gaan ...
Webinars, het meest onderschatte marketinginstrument van Nederland!
Ik begon in 2013 met het geven van webinars. Als commercieel manager bij ifunds dacht ik samen met collega’s en met Hanneke Lenkens, directeur van Nederland Filantropieland, na over dit ‘nieuwe’ marketinginstrument. Beide organisaties hadden het verlangen om webinars uit te proberen om leden, klanten, prospects ...
RELAX… Automatiseer!
Veel te veel mogelijkheden en te weinig tijd. Frusterend. Zeker wanneer je kansen ziet en er niet aan toekomt. In marketing en in verkoop kunnen het aantal taken overweldigend zijn. Met alle kanalen verlies je snel het overzicht. En opvolging van leads ...