Wat maakt Buzzlytics anders?
We weten hoe het voelt om geen grip te hebben op je sales en marketing en daarin grotendeels afhankelijk te zijn van marketingbureaus en andere partijen. Het gevolg: je behaalt niet het succes waarvan je weet dat het mogelijk is voor je bedrijf.
Als je in control wilt zijn over je sales en marketing, zodat je een voorspelbare sales-en-marketingmachine kunt bouwen, dan moet het anders dan je tot nu toe gedaan hebt.
Bij Buzzlytics begrijpen we dat.
In de afgelopen tien jaar hebben wij met ons bedrijf Schmidt Communicatie meer dan honderd bedrijven geholpen met hun marketing. Wij hebben ervaren dat het uitbesteden van je marketing aan een marketingbureau op de lange termijn niet succesvol kan zijn. Dat betekent niet dat je helemaal niet met marketingbureaus kunt samenwerken, maar dat de essentie altijd moet zijn dat je de expertise in huis hebt en met een specialistisch bureau samenwerkt dat jouw mensen traint en jouw sales- en marketingteam tot één revenue team smeedt.
Om deze reden hebben wij Schmidt Communicatie omgedoopt tot Buzzlytics. Met coaching en consultancy vanuit de They Ask, You Answer–filosofie helpen we bedrijven om zelf succesvol te zijn in sales en marketing en op eigen benen te staan. Dit doen we middels ons TAYA Mastery-programma, dat we sinds begin 2023 succesvol hebben uitgerold in meer dan tien bedrijven.
Enorme groei organisch website verkeer binnen een half jaar!
We merkten dat organische leads de hoogste conversie haalden vergeleken met andere kanalen dus we wilden hier graag extra op inzetten. Na een eerdere prettige ontmoeting met StoryBrand, besloten we om They Ask, You Answer te omarmen. We zijn samen aan de slag gegaan en het resultaat mag er wezen. Binnen een half jaar zagen we een enorme groei qua organische bezoekers. Daarnaast zagen we dat interessante bedrijven binnen onze niche ons wisten te vinden dankzij ‘Big 5 Blogs’. Naast dat het aan gewonnen projecten toenam, merken we ook dat de hele organisatie meebeweegt en dat we het fundament leggen om onze ingewikkelde technische boodschap, beter over te brengen.
Onze klanten ervaren opmerkelijke resultaten
Bedrijven die het They Ask, You Answer framework implementeren, focussen zich op omzetgroei en marketing-ROI, en niet op zinloze campagnes, ijdele statistieken of nietszeggende content.
Hoe Buzzlytics jou helpt om jouw sales-en-marketingpotentieel te benutten
They Ask, You Answer-workshop
Boek een They Ask, You Answer-workshop bij Buzzlytics om te leren hoe jij en jouw team meer omzet kunnen genereren met inbound sales en marketing en om jullie kennis van de kernprincipes van They Ask, You Answer aan te scherpen. Creëer alignment tussen jouw management-, sales- en marketingteam door je te verdiepen in de vragen en behoeften van jullie digitale klant in deze interactieve workshop.
They Ask, You Answer Mastery
Implementeer They Ask, You Answer in 18-24 maanden met onze TAYA Mastery. Als gecertificeerd They Ask, You Answer-partner is het onze taak om je trainen en te coachen in de strategische en praktische principes van TAYA. Zo hoef je aan het einde van jouw TAYA-traject nooit meer je marketing uit te besteden.