Buzzlytics helpt je om te groeien in jouw markt
(zonder outsourcing)
Wanneer je Buzzlytics inhuurt om jouw sales- en marketingteam te trainen, helpen wij je om het They Ask, You Answer framework te implementeren. Het is een eenvoudig systeem dat draait om een obsessie met de vragen, behoeften en zorgen van je klant.
Zo werkt het:
Ontdek meer over They Ask, You Answer.
Zie wat er mogelijk is wanneer je investeert in je team
“They Ask, You Answer is een prettige methode om je bedrijf mee te leiden, want het geeft focus, structuur en meetbare doelen.”
Harm Mannak, Directeur Vistage Benelux
“We zien dat we veel sneller afspraken scoren bij de prospects waar wij aan tafel willen zitten.”
Jan Koelewijn, Pack Company
Wat maakt Buzzlytics anders?
Bij Buzzlytics beschouwen we marketing als 80% wiskunde en 20% creativiteit.
Wat betekent dat voor jou als je met ons gaat samenwerken? Dat we niet het wiel opnieuw gaan uitvinden, maar gebruikmaken van bewezen effectieve methoden.
Zo haalden we in 2021 de succesvolle StoryBrand-methode vanuit Amerika naar Nederland. Sindsdien hebben we tientallen bedrijven laten groeien dankzij een heldere marketingboodschap.
Al die tijd waren we daarnaast nog steeds een ‘done-for-you’-marketingbureau.
Tot we kennismaakten met They Ask, You Answer en ons realiseerden dat we onze klanten met deze methode nóg beter kunnen helpen.
Namelijk: door ze te leren hoe ze hun inbound marketing zelf kunnen doen. Zo zijn ze minder afhankelijk van externe marketingbureaus.
Daarom besloten we in 2023 onze business om te gooien en ons te focussen op sales- en marketingtraining.
Met StoryBrand en They Ask, You Answer hebben we een samenhangend totaalaanbod, waarmee we onze klanten over de hele linie kunnen helpen.
We helpen je met een website die beter converteert dankzij een heldere marketingboodschap. En we leren je hoe je content op je website inzet om meer sales te genereren.
Dat wil jij toch ook?